11 Juli

Upptäckt att jag suger på att uppdatera min blogg och har fått vissa klagomål får väl ta att sätta igång tar egentligen inte särskillt lång tid att skriva ett inlägg men jag känner att mitt liv är så pass ointressant att jag inte behöver blogga varje dag =P

Sen så har jag inte sovit en blund i natt, (inte senaste veckan heller) somnade nästan vid halv tre oc vaknade vid typ fem och steg upp vid sju för det gick inte att sova längre och ska på kalas sen med familjen wihuuu. Härligt när broder Jonas, Fru Klara och monstret  Agnes är på besök. Känner just nu att jag beundrar verkligen folk som skaffar barn och har ett jobb samtidigt det är sjukligt vad dåligt man sover har knappt sovit nu senaste veckan och är uppe vid sex - sju varje morgon härom dagen fick jag in ungen på mitt rum och dem andra gick och la sig och sov så jag gick ut i köket med henne för att ge ungfan lite frukost och la mig på köksgolvet. (När skrammelfaster Lina har ungen får hon äta på golvet så hon kan vila samtigigt "inte populärt") Naha. Slutar med att jag har leverpastej i hela ansiktet och på hela tröjan och unge på magen som skuttar glatt och skriker "Hätääääh" för det är det enda fjant kan säga. Inte pepp för att skaffa barn.. Någonsin :S... Aldrig vetat hur jävla mkt jobb det är. Jag brukar vanligtvis jämnföra barn med hundar dem funkar lika dant men hundar är mer min grej vet jag nu dem gnäller pinkar inne sen får man tar ut dem och sen fattar dem att man gör sina behov ute inte inne. Barn bajsar när dem äter. Gör inte hundar så hundar är mindre äckliga. Fy fy fy vad trött man är efter denna vecka men får se det positivt bara 8 dagar kvar tills dem åker hem. FY SATAN VAD JAG SKA SOVA!!!!! Waaaahaaa wieee =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0