Goddag


Hann inte skriva igår. Eller rättare sagt orkar verkligen inte fullt upp hela dagen. Startade min dag 07.00 med att stiga upp på grund av skrikande baby sen skrek råtthelvetet plus att jag drack 5 koppar kaffe. Fy fasiken. Åkte sedan in till den stora staden Sveriges metropol (not) med min mor, bror Jonas och Fru klara och monstret fjant. Gick en sväng med dem träffade sedan David och tog en drink eller två. skulle blivit kaffe men vi var mer sugna på en drink :) Goick sedan en sväng på stan stötte på Stephanie Karin och Jessie trevligt trevligt. Efter det gick vi och tog än härlig islatte på Waynes (mumma). Sedan blev jag hämtad i stan av Stefan trevligt att få en liten pratstund där och sen plockade Emil upp mig hemma så åkte vi en runda och drack kaffe (igen). Blev en lång och jobbig men fruktansvärt trevlig dag måste jag säga :)

Idag började min dag vid 06.30 ingen sovmorgon idag inte, skrikande barn som vanligt. Myspys eller inte. Haha. Nej stack in till stan en sväng och köpte present till min mamma för hon fyller år 1 Augusti. Måste vara ute i tid vet ni :) Sen ut till Tjurkö badade lite med Agnes låg och solade och hade det allmänt najs, umgicks med familjen satt och hatade en av mina bröder för han är 34 och beter sig som en 5-åring mogen som fan, eller inte. Så nu är man hemma igen och ska rengöra råttans bur, äta middag, dricka mer kaffe och hoppas på att något roligt dyker upp weihuu. Nae tror faktiskt jag ska ha en helkväll för mig själv för Jonas och Klara och Agnes ska och titta på allsången roligt för dem haha. Jag ska slappa satan. Behöver dock städa för det ser för jävvvvvvligt ut här hemma nu, meeeen jag orkar inte det idag har cp-ont i mitt knä så det blir enna till att kolla på film och umgås och mysa med mig själv =D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0