Helt underbart

Tro mig min natt har varit underbar! sov nästan hela natten eller ja från halv tre typ fram tills sju. Haha öronproppar is the shit. Vet jag vad jag kommer sova med närmaste veckan helt underbart går inte ens att beskriva hur det kändes. Grejen är den att jag sover inte särskillt mycket annars heller men då vaknar jag av nmig självt inte av ett skrikande monster. Så det var som en dröm att få sova så här länge, helt sjukt bra.

Sitter bara  och hoppas på att det ska komma fram lite solsken snart är blek som jag vet inte vad faktiskt, ser förjävligt ut. Eller blek och blek har j usolat ett par dagar men färgen försvinner liksom stegvis efter ett tag så nu behöver det bättras på igen känner jag. har börjar träna igen lite mer seriöst och givetvis har jag fått en nerv i kläm i ena skinkan och en sträckning i min vänstra axel. Det är nog inte menat att jag ska träna för varje gång jag sätter igång händer något sånt här. Men denna gång tänker jag inte ge upp som jag brukar göra utan jag försöker intala mig själv att det blir bara bättre ju mer jag tränar. (min kropp vill inte lyssna på min hjärna längre) Så har varit ute och gått med ungen i någon timme på morgonen medans hon sov. Upptäckt att barn kan vara bra till något då får man lite extra träning när man går eftersom man knuffar vagn med. Det är iaf något.

Nu återstår det bara att se vad för spännande som dyker upp under dagen.. (family guy om tio minuter)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0