Första inlägget

Så första inlägget tre dagar efter man skapat bloggen, stabilt. Har försökt komma på hur allting fungerar här men känns rätt lönlöst för jag förstår ingenting men sånt kommer väl med tiden antar jag. Precis som allt annat så tar det tid. Jag försöker just nu att jobba på att ta tag i mitt liv vilket kanske är en riktigt bra idé. Har precis gått ur ett förhållande och jobbar på att komma på fötterna igen, och packa upp alla mina saker vilket inte går så vidare bra. Hur mycket hinner man samla på sig på fem månader egentligen, blev tydligen en hel del.

Får se vad som händer ikväll om jag ska dricka vin och snacka skit med johanna och halvt röka ihjäl mig eller om jag faktiskt för en gångs skull ska ge mig själv lite egentid och sola och bada lite och ta ett glas vin för mig själv. Eller så blir det väl det gamla vanliga att jag istället fastnar framför datorn med tvn vinklad så man kan kolla där samtidigt och sen sitta här halva natten för att sedan somna till surr och tjut från tv/dator. Förhoppningsvis dyker det väl upp något roligt i  mitt liv snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0