It isn't, it wasn't, it ain't never gonna be...

Just ja David jag vet att du kommer läsa detta så, igår satt vi och drack kaffe och hade trevligt och du var som vanligt vilket var sjukt bra och ville att jag skulle göra en hyllning till dig på min blogg. Säger bara ha ha ha. Och just det ja. Prata aldrig med mig igen... Tack. Säg vad du vill till folk om mig det visar bara hur bra kompisar dem var till mig som dem så. Alltså inte alls om dem går på dina lögner. Tänk va innan vi gjorde slut så sa du att om det tar slut mellan oss skulle du skpida ut rykten etc etc. Well thanks. Jag hade högre tankar om dig, vem är det som är barnslig nu. Och jag vet att du kommer tycka det är jag eftersom jag skriver det här men vet du? Det är så mycket enklare för då slipper jag ditt skitsnack. Puss på dig (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0