Naw

Ikväll ska jag hem till min baby Johanna, som vanligt skitsnack alldelles för mycket ciggaretter och mys och kolla på film. Har inte pratat med henne fören idag fick inte tag på henne igår för hon låg hemma och sov hela dagen och var bakis och trött efter lördagkvällen, vad en hård natt för Johanna som kanske drack ett glas vin eller två för mycket. Fan att man inte gick ut utan istället åkte hem och sov. Illa av mig, men ibland orkar man faktiskt inte vara på krogen för det är inte särskillt roligt alla gånger. På tal om roligt satte jag ihop ett nytt collage idag på mig och lite vänner. I färg denna gången är ganska emot färg egentligen gillar med svartvitt och gråskala MEN man måste bryta traditioner någon gång.


Blev dock väldigt dålig kvalite på bilden när man la upp den här. Men men, värt det =D

Kommentarer
Postat av: Kim

Nemen, är det inte en snygg gayhild jag ser i höger hörn så säg? ;D

2009-06-08 @ 20:06:36
URL: http://kiimpim.blogg.se/
Postat av: Kim

Eller vänta.. det kanske det inte är :P

2009-06-08 @ 20:08:35
URL: http://kiimpim.blogg.se/
Postat av: Khathinka

Heeeyyy.. där var ju jag!! ^^



long time no party! gör om gör rätt. :p

2009-07-12 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0