Vinna eller förlora

Jag tror att alla ibland tycker att deras liv är pest och pina, att det finns ingen annan i världen som förstår, att det finns ingen som har det värre än någon annan. Och jag tycker att ibland har man faktiskt rätt att tycka så, ibland orkar man inte, ibland vill man inte. Ibland måste man bara få lägga sig ner i sängen en hel dag och bara tycka synd om sig själv och tycka att allting är pest. Men allting blir bättre. Även om det känns som att ingenting kommer lösa sig så tror jag att det gör det, förr eller senare. Hur lång tid det än tar så blir det bättre. Det finns alltid saker som gör än lycklig och som får än att må bra. Som att umgås med sin familj, att träffa en vän man inte har träffat på länge. Att bara sitta och njuta av solskenet eller att njuta av att känna vinden i sitt hår. Att känna att någonstans där ute finns det alltid någon som älskar mig...
Solen går alltid upp.

Detta är tjejen som gör min vardag lite enklare

Jag och min Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0