I wanna get uh uh a´aa

Måste nog allt säga att det är tråkigt att det blev som det blev mellan oss endå. Jag kommer att sakna att ha dig som vän, men jag orkar inte mer just nu känner jag. Det är så otroligt mycket som har hänt senaste månaden i mitt liv att det itne går att beskriva och när du bara ska sitta och prata om hur synd det är om dig och aldrig lyssna på vad jag har att säga får det mig att fucka ur totalt för det är jävligt pissigt att man stället upp i alla verkligen alla lägen för någon och inte får något tillbaka. Det måste jag nog säga att jag är lite besviken faktiskt.

Fan helt sjukt. Fredagkväll och sitta hemma helt helt helt helt ensammen. Lite smått tråkigt men ibland behöver man tid för sig själv. Bada + manikyr/pedikyr så blir fredagkvällen lite trevligare. =) Men vad ska man göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0