Idag är det den 16 September

Gött kalasa ikväll då med Steffi och David sen vet jag inte om vi blir  fler hehe. Men det ska bli riktigt roligt faktiskt om jag ska vara ärlig. Steffi ska se till att färga mitt hår först och främst. Kan behöva fräschas(kan inte stava till det) upp lite nu det har inte blivit färgat sen nyår och därför har det blekts under sommaren så det är någon skum röd/brun/blond nyans nu. min orginalfärg men nu ska den bort igen och ersättas med en härlig mahognibrun nyans. Blir säkert asnajs, såklart. haha. Nej så ny färg på håret, nyduschad, nyrakad uppfräschad. Nya skor nya kläder och gott vin och trevligt sällskap så det blir nog en riktigt skön kväll skulle jag tro som antagligen kommer sluta som vanligt på nivå eftersom det är onsdag lite av en tradition känns det som. Lär väl inte bli någon efterfest på stummis, känns som det är lite väl kallt för det men hade ju inte vart fel med en whiskey cola och gott sällskap där ute i alla fall. hehe. Men men försöker att gå in mina nya aldelles för höga skor för mitt eget bästa. Går sådär måste jag säga. Ont i fötterna och måste byta ut klacken innan jag börjar använda dem. Men men det blir säkert enna bra skulle jag tro :) Ha en trevlig kväll alla.  Piiiiis awt yaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0