It´s another perfect day

Sitter hos David just nu och tittar på när han städar. Faktiskt lite skönt att titta på när andra arbetar. Kom precis på att så här skönt var det att vara arbetslös. Hade nästan glömt det vid det här laget.  Men ska nog ta och bege mig här ifrån snart för Hulken är grinig idag verkar det som. Vart en stund hos Johanna innan och kollade lite på tv och pratade lite skit om det motsatta könet. Som vanligt helt enkelt, något spännande måste man ju prata om. Jag tror jag har den tråkigaste bloggen i Sverige för jag uppdaterar på ett ungefär en gång i månaden och jag har inte ens något roligt att skriva då. Hade en full och trevlig kväll i Lördags i alla fall jag och Johanna och Ida vart hemma hos Gisela och drack som vanligt kanske ett glas eller två för mycket. Jag råkade dock dricka lite alldelles för mycket vilket avslutade min kväll på Playbars toalett som förr i tiden när mitt liv fortfarande var roligt och jag inte brydde mig om vad folk tyckte och var en iskall elak fitta som alla hatade men tyckte om innerst inne. Det var roligare då. I mitt tidigare liv. Nu händer det liksom inte så mycket längre mer än att man stöter på olika problem i vardagen vilket faktiskt inte är någon höjdare som nu när min (vad han nu är för något) sa till mig igår att han ville försöka igen och bad om ursäkt för sitt tidigare beteende (alltså dumpade mig två gånger på mer eller mindre en vecka). Och jag är så fruktansvärt kluven i detta så det inte går att beskriva. Satt nere vid hamnen idag i solen och försökte rensa min hjärna lite och David var så snäll och bjöd mig på cola och en påse godis som tröst. Tack nu blir man fet också ^^, nej tack hjärtat det var snällt av dig faktiskt. :) So anyway, väldigt svårt beslut. Nu kommer jag låta som en fjorton åring speedad på hormoner men jag är så äckligt jävla kär i denna människa och jag vet inte vad jag ska göra om jag ska ta honom tillbaka igen och göra ett försök eller om jag ska säga hej då jag är för rädd, och vad är det egentligen. Jag propagerar för folk att man ska alltid ALLTID satsa vare sig man vinner eller förlorar. Men nu när det kommer till än själv och blir genast rädd och börjar backa för att man är rädd. Men jag ska sluta vara rädd. Det kan ju faktiskt bli bra för jag vill inte vara den som backar och säger nej för att jag är feg och aldrig våga satsa. Så denna gången tänker jag inte backa för min feghet. Aldrig aldrig aldrig tänker jag göra det igen. Det kan ju faktiskt inte gå mer än åt helvete denna gången med och då är det tredje gången gillt men vad gör det egentligen det kan ju också gå åt motsatt håll och faktiskt lösa sig bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0