Doctors

Jag tror verkligen att Doctors är det sääämste någonsin att gå på tv näst efter typ Hem till gården, våra bästa år och Glamour. Dem tar upp och babblar i mun på varandra om dem mest meningslösa saker någonsin och man hör inte vad dem säger för det blir alltid hetsiga disskusioner om naheee ska man dricka socker eller sötningsmedel. Jösses. Det värsta av allt är, jag stiger upp i tid för att hinna ut och gå och springa med tanten innan det börjar kl 10 för att hinna hem innan det börjar. Jag är en hemsk människa men kan verkligen inte sluta titta på det haha.


Kanske på tiden att börja skriva igen? Slipper alla mina meningslösa uppdateringar på facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0