Tisdag

Har suttit och ringt konstant i en hel timme nu utan att komma fram till skolan. Härlig start på dagen det gör än ju inte alls typ vansinnig =/ Har varit ute och promenerat med hunden nu och kollat på doctors (ringt under tiden) så nu tänkte jag ta en dusch och peela hela kroppen sen ett lavendeloljebad. Härligt, sånt ens kropp mår bra av, ska sedan ta och gå och sola, mindre bra kanske men hela solbrännan har ju försvunnit nu vid detta laget. Måste få tag på skolan verkligen jag måste komma igång nu och grejer så jag kan få in lite pengar, behöver verkligen färga mitt hår nu ser fruktansvärt ut och sedan gå till tandläkaren och en läkare. Helt sanslöst vad dyrt det blir, och då är man endå riktigt tacksam över att man inte bor i USA. Shit jag hade fått leva på gatan då med tanke på hur mkt man går och ser olika läkare hit och dit. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0