What to do?

Beslutade mig ju för att inte dricka och försöker nu hitta saker jag kan göra istället. Försöker också dra ner på rökningen inte heller det lättaste faktiskt måste jag säga så nu försöker jag fylla ut mina dagar och kvällar med sånt  som inte inkluderar alkohol och cigaretter. Så vad hittar man på som nykter ickerökare. Mm tv-spel fick det bli fick brytet igår och sprang hem till en av mina bästa killkompisar för att hämta hans gamla nintendo 64, awesome! Här har man minsann varken tid att röka eller dricka något. Sitter just nu och spelar Zelda och här kommer jag nog sitta ett tag så vad händer en Lördag kväll i Linas nya liv. Tv-spel ja haha. Nice nice, blir nog inte bättre än så här...

Häller upp en kopp kaffe till och torkar av glasögonen och så kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0