igår och idag

Kvällen blev riktigt lyckad igår. Vi missade dock att plugga så det blev bara färgning klippning ansiktsmask. Sen blev det endel cola, glass och kolasås, mumma! Hade naturkunskap i morse vart ingen höjdare. Särskillt när vi fick sluta en timma tidigare då kläcker någon jävel ur sig. (Man 55 år bor med sin mamma på landet" "Ska inte vi labba något idag, sen har vi ju inte gått igenom läxan än" Vad var det för mening med det egentligen? Varför finns det en sån i alla klasser. Precis som att det finns nästan alltid ett emo med i bilden någon stanns eller bara något random skank som luktar kiss. Gud vad posetiv jag precis lät. Meeen posetiva idag, fick mina pengar från CSN igår så det blev shopping idag. Najs som fan måste jag säga. Så min dag har varit perfekt endå. Hittade en jättesöt tunika på Gina, röd/vitrandig. Hur somrig och söt som helst =) *kärlek* Så min dag är helt okej. Sen imorrn blir det mer skoj firar vi alla hjärtans dag i förskott. Hade ju planer på att ta livet av mig eller sitta med Joni och dricka för mycket vin och kolla på Bridges Jones. Nej nej blir öl och erotikmässa istället. Helt perfekt.

Men självklart för att få mig själv att må sämre igen och låtsas att jag är emo och hatar mig själv och skär mig i handlederna så kollade jag i Kenzaz blogg. Där kom vinterdeppen tillbaka. Låt oss aldrig göra det igen=) Så för att må bra igen efter ytterligare ettt bottenskrap blir det kaffe choklad och en cigg på denna. Sen blir det nog till att slänga sig i badet och läsa en bra bok och massa tända ljus. Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0