Lyckat

Ja Lördagen var väl ganska lyckad i sig måste jag medge. Men  erotikmässan vart en riktig flopp. Vi blev otroligt besvikna på att det mest var tomt där inne och det var nästan inget folk, 200 spänn för ingenting plus att modellerna som gick på catwalken var överviktiga och den ena tjejen verkade ha lite väl mycket självförtroende. Annars var det en bra kväll. Min Söndag var dock inte lika bra med tanke på att jag råkade nog hälla i mig en lite för stor mängd alkohol för mitt eget bästa. Vilket jag verkar göra nästan varje gång jag dricker nu för tiden. En av anledningarna att jag dricker så pass sällan som jag gör. Hehe.

Idag har det väl inte varit så att man har gjort allt för mycket var ingen direkt aktiv historialektion idag i skolan mer än att umgås med gruppen och prata lite skit. Men vi är färdiga med grupparbetet och det är redovisning på onsdag. Samma dag som jag självklart ska ha ett svenskaprov mindre kul. Har desutom möte vid sex på Tisdag kväll då jag mest av allt egentligen behöver sitta och plugga. Ska nog lösa sig endå. Ska nu på playdate med Lotta och Cindy får vi se om mitt vilddjur kan sköta sig någolunda idag och inte skrämma stackars Cindy för mycket. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0