Med pannan i skolarbetet....

Eller inte måste jag nog erkänna. Har varit trött som ett djur idag och försökt åter igen pränta in svensk grammatik i mitt huvud. Jag har aldrig någonsin haft svårt för något ämne i hela mitt liv med detta vill verkligen inte sätta sig. Inte nog med det jag satte mig med att försöka lösa några uppfigter från naturkunskapen (som ska vara inlämnat på fredag) och upptäker. Nej men! Kolla! Jag kunde visst inte ett piss här heller. UNDERBARA LIV! Ska nog hålla mig till historia, samhäll, religion, psykologi etc etc. Har aldrig haft svårt för naturkunskap egentligen men just nu är det så fruktansvärt svårt att det inte ens går att beskriva. Jag ger snart upp. Eller nej det kommer jag nog faktiskt inte göra. Men efter en hel dag med huvudvärk känner man för att lägga ner det och gå och lägga sig i badet och läsa en bok och glömma omvärlden. Jag har det bättre i min hjärna och näsan i en bok. I min egna lilla glasbubbla i min fantasivärld=) Det gör mig lycklig. Plus snart så snaaaart så, då är det vår. Då kommer allt bli mycket enklare. Fungerar bättre på lite solljus.




Give me some sunlight and happiness baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0