Onsdag

Satt och fasade igår för att jag skulle ha svenskaprov idag och historiaredovisning om medeltiden. Nu förstår jag varför jag var orolig så här såg min perfekta dag ut.

Skulle stigit upp 7.30 för att hinna med att gå ut med hunden duscha äta frukost och läsa igenom allt en sista gång. Vaknade istället av mig själv för inte fan vaknade jag av klockan jag vaknar alltså 9.05 (då går bussen jag egentligen ska ta) Kastar på mig det första som ligger innanför dörren springer ut med hunden står och hoppar upp och ner av stress hunden vägra kissa utanför. tar fem minuter sen är jag inne igen hinner inte med någonting alltså inte duscha inget. Springer med ilfart för att hinna med bussen som är här uppe 9.25 bussen är givetvis sen och någon busskort fungerar inte som det ska vi står alltså stilla i fem minuter 9.32 går Verköbussen från amiralen. HInner jag med den. Nej! Självklart upptäker jag också när jag står vid busshållplatsen att jag har sprungit ifrån mina cigg. Så det blev in på amiralen för att köpa mer ciggaretter, lång kö höll på att missa nästa buss också hinner precis in i salen när vi börjar tur var väl det. Men vad händer sen sjävklart total blackout och jag minns inte ens vad jag skrivit. Hela dagen blir fan förstörd bara för att man råkar försova sig på morgonen för man är ju stressad resten av dagen. Mindre kul måste jag erkänna så först nu är första gången jag har typ sutttit ner mer eller mindre sedan nio i morse för när jag kom hem var det laga mat till familjen och springa ut med hunden och grejer.


Så bäst av allt, pricken över i:et på en perfekt dag. Ska sätta mig med naturkunskapen som ska vara inlämnad på fredag wippidu. Arbete om försurnat regn och sjöar och hur naturen tar skada av detta och hur man ska lösa problem. TOPPENDAG!


Oh what a wounderful world.




Måste ta en favorit i repris. Tack Stina för den vackret tagna bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0