Snart alla hjärtans dag. Varför?

Jag börjar ge upp nu. Varför är det ens alla hjärtans dag. Är det inte tillräckligt plågsamt att vara ensam som det är. En annan har inte varit ensam så länge men för två år sedan blev jag dumpad dagen innan alla hjärtans dag. Inte nog med att jag hatade den dagen innan utan man skulle bli dumpad också. Det är surt. Jag tycker verkligen synd om folk som har varit ensamma i flera flera år eller aldrig någonsin haft någon vid sin sida att fira denna överskattade dag med. Känns som att för min del blir det nog badkaret, för mycket vin och Bridget Jones i min ensamhet för i stort sätt alla mina vänner har förhållanden. Det är inte min starka sida direkt. Aldrig varit bra på den biten faktiskt. Jag har verkligen varit väldigt väldigt dålig på den biten. Kan också ha att göra med att jag faktiskt bara harvarit kär en gång i hela mitt liv och då var jag fjorton. Har ju givetvis haft förhållanden efter det men aldrig varit så kär igen. Klart jag har älskat dem jag har haft men inte haft några fjärilar i magen sedan den gången. Men min dag kommer nog en dag den också. Varför ha brottom finns dem som hittar sin stora kärlek när dem är 60 år gamla tom äldre. Så har ju inte direkt brottom. Nog för att jag i mitt undermedvetna skyndar på saker lite väl mycket ibland i mina förhållanden och tänker aldrig riktigt igenom det hela, eftersom jag är kär i kärleken. Härligt eller hur =/ Kom att tänka på det att alldelles för många människor är det idag alla vill hitta sin stora kärlek och starta ett härligt liv med personen direkt utan att tänka på hur man verkligen känner. Det suger. Meeeeen som sagt alla hjärtans dag. Enligt min mening borde den dagen bojkottas totalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0